بهترین افزونه های پشتیبان گیری در وردپرس
نوشته شده توسط : saeed

 

آیا به دنبال بهترین افزونه های پشتیبان گیری وردپرس برای وب سایت خود هستید؟

پشتیبان گیری یا بک آپ برای هر وب سایتی بسیار مهم و حائز اهمیت است. برای امنیت وب سایت خود باید مرتباً از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. پشتیبان گیری می تواند وب سایت شما را در برابر هر حادثه ناگهانی ایمن کند. اگر پشتیبان دارید ، می توانید داده های وب سایت خود را برای هرگونه خرابی ناگهانی یا هک شده به راحتی بازیابی کرده و از آن استفاده کنید. این پلاگین ها به شما کمک می کنند تا محتویات و پرونده های خود را ایمن نگه دارید.

در هر زمان یک وب سایت می تواند قربانی بدافزار یا حمله سایبری شود ، به همین دلیل شما هنگام سفارش طراحی سایت از بهترین شرکت طراحی سایت متناسب با نیاز خود خود باید این مورد را بگویید که به افزونه ای نیاز دارید که از داده های شما نسخه پشتیبان تهیه کند تا آن را از دست ندهید. افزونه پشتیبان گیری به شما کمک می کند تا از شر آسیب های این نوع حملات خلاص شوید. بنابراین ، در این مقاله قصد داریم درباره بهترین پلاگین های پشتیبان گیری از وردپرس بحث کرده و مزایا و معایب آنها را برای انتخاب بهترین افزونه برای وب سایت خود مقایسه کنیم.

 

 

UpdraftPlus

UpdraftPlus با 3 میلیون نصب فعال ، از بهترین افزونه های پشتیبان گیری وردپرس است. یک نسخه رایگان و حرفه ای برای این پلاگین در دسترس است. این افزونه به شما کمک می کند تا از پرونده خود در فضای ابری پشتیبان تهیه کنید و فقط با یک کلیک می توانید محتوا و پرونده های خود را بازیابی کنید.

می توانید فایلی را انتخاب کنید که نسخه پشتیبان تهیه کند. با استفاده از این افزونه می توانید برنامه زمانی را نیز اضافه کنید و در آن برنامه پلاگین برنامه زمانی از اطلاعات شما پشتیبان تهیه می کند.

UpdraftPlus  پرونده شما را مستقیماً در Dropbox ، Google Drive ، Amazon S3 ، UpdraftVault ، Rackspace Cloud ، FTP ، DreamObjects ، Openstack Swift و ایمیل بارگذاری می کند. نسخه پولی همچنین در Microsoft OneDrive ، Microsoft Azure ، Google Cloud Storage ، Backblaze B2 ، SFTP ، SCP و WebDAV نسخه پشتیبان تهیه می کند.

با استفاده از نسخه رایگان می توانید تمام ویژگی های کلی را بدست آورید اما برای ویژگی های بیشتر باید به سراغ نسخه پولی بروید.

حتما به بلاگ سایت وبسیما  که به عنوان مرجع آموزش سئو و طراحی سایت فعالیت می کند مراجعه کنید.

 

امکانات UpdraftPlus :

پشتیبان گیری فوری

وب سایت را کپی یا جابجا کنید

سازگار با چند شبکه.( دامنه و زیر دامنه)

رمزگذاری پایگاه داده

 

 

BlogVault

BlogVault با قیمت مناسب و مقرون به صرفه بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد وب سایت وردپرس شما را ارائه می دهد.

هزینه این افزونه فقط 7.4 دلار در ماه است که در ایران مبلغ آن بسیار بالاتر می رود اما ارزش خرید را دارد و شما می توانید از نسخه آزمایشی بدون اطلاعات کارت اعتباری استفاده کنید. همچنین گزینه جابه جایی آسان ارائه می دهد تا بتوانید به راحتی میزبان و دامنه خود را بدون از دست دادن اطلاعات تغییر دهید. یکی دیگر از ویژگی های خوب این افزونه این است که می تواند هنگام خراب شدن وب سایت از وب سایت شما پشتیبان تهیه کند.

این گزینه پشتیبان گیری متعددی را ایجاد می کند و شما می توانید پرونده خود را در همه سیستم عامل محبوب اشتراک فایل مانند Dropbox ، Google drive و سایر موارد بارگذاری کنید. فقط با یک کلیک می توانید نسخه پشتیبان خود را بازیابی کنید. اگر مقاله مفید بوده این مقاله رو به هیچ عنوان از دست ندید.

 

امکانات BlogVault :

پشتیبان گیری قابل اطمینان

بازیابی سریع وب سایت

جا به جایی سایت بدون هیچ عیب و نقصی

همزمان از چندین سایت پشتیبان تهیه کنید

پشتیبان گیری از ووکامرس

 

 

Jetpack

Jetpack  به شما امکان تهیه نسخه پشتیبان در هر زمان و بازیابی با یک کلیک را می دهد. همچنین  Jetpack کلیه مشکلات وردپرس شما مانند امنیت ، عملکرد ، پشتیبان گیری و بازاریابی را نیز برطرف خواهد کرد. با تهیه نسخه پشتیبان عملکرد بهتری خواهد داشت.

همچنین وب سایت شما را اسکن می کند تا از بدافزار محافظت کند و هر خطایی را جستجو کند. گزینه پشتیبان گیری از زمان واقعی ، بلافاصله از داده های خود پشتیبان تهیه می کنید تا دیگر نگرانی برای از دست دادن اطلاعات خود نداشته باشید. شما می توانید در وب سایت خود بدون هیچ گونه تنشی هر کاری را انجام دهید.

Jetpack می تواند داده های شما را به مدت 30 روز ذخیره کند بنابراین اگر مشکلی برای وب سایت شما رخ دهد می توانید داده های 30 روز گذشته را داشته باشید. نسخه رایگان و حرفه ای موجود است. با نسخه پولی شما ویژگی های بسیاری برای پیاده سازی خواهید داشت.

 

امکانات Jetpack :

عملکرد بهتر

سفارشی سازی رایگان کدها

24/7 امنیت سایت

امنیت تمام بخش های وب سایت

محافظت از حمله بی رحمانه

محافظت در برابر هرزنامه

 

 

BackupBuddy

BackupBuddy از وب سایت شما در برابر بدافزار ، حمله ناخواسته ، دستور بد ، هرزنامه محافظت می کند و همچنین از پرونده ها و محتوای شما پشتیبان می گیرد. بیش از نیم میلیون وب سایت وردپرس به این افزونه اعتماد کرده اند. با چند مرحله ساده می توانید از طریق داشبورد وردپرس خود از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

یکی از ویژگی های مهم BackupBuddy این است که از کل نصب وردپرس شما پشتیبان تهیه می کند. بنابراین شما یک نسخه دقیق از وب سایت خود خواهید داشت.

 

امکانات BackupBuddy :

پشتیبان گیری کامل از وب سایت

برنامه پشتیبان تهیه می کند

پشتیبان گیری خودکار

ذخیره پشتیبان گیری از وردپرس

وب سایت را بازیابی کنید

 

 

Duplicator

یکی دیگر از افزونه های محبوب پشتیبان گیری برای وردپرس به شما پیشنهاد می دهد وب سایت خود را به راحتی جا به جا کنید ، کپی و انتقال دهید. با داشتن ویژگی های انعطاف پذیر ، به راحتی می توانید وب سایت وردپرس خود را با صرف یک دقیقه از یک مکان به مکان دیگر منتقل کنید.

از این افزونه می توان برای انتقال وب سایت بین هاست های مختلف استفاده کرد. می توانید پشتیبان خود را به صورت محلی یا از راه دور ذخیره کنید و تمام محتوای شما به صورت قالب zip ذخیره می شود.

اگر فکر میکنید که نیاز به طراحی سایت دارید کافیست تا پس از مشاهده صفحه قیمت طراحی سایت در کرج این خدمت را سفارش دهید.

 

امکانات Duplicator :

بین  هاست های  مختلف حرکت کنید ، و اطلاعات را منتقل کنید.

وب سایت را از میزبان به وب سایت دیگر منتقل کنید

پشتیبان گیری دستی

برنامه پشتیبان تهیه کنید

سایت زنده را در یک منطقه صحنه سازی کپی کنید

پشتیبانی از وب سایت و پایگاه داده بزرگ




:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: